روزی پــر رو...























★*∴*دلگیربی وفایی★*∴*

بعد ازغیبتی چندماهه دوباره شروع به کارکردم...مدیریت .بلاگ

سلام دوستان امیدوارم که حالتون خوب باشه نه مثل من

من امروزاصلاحوصله ی تایپ کردن ندارم

خیلی بی حالم دنبال چیزی می گردم که منوباحال کنه

تصورکنیدکسی یه کسی رودوست داره

امابعدابیان میشه که اون کس تورودوست نداره

واقعاخیـــلی سخته من امروزکسی روازدست دادم

که عقل وجانم بود

اماالان هیچ

 

 """واقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعاسـخــــــــــــــــتــه"""

خوب فعلا بای..   

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 4 آذر 1391برچسب:,ساعت 14:31 توسط ali hardanzadegan| |


آخرين مطالب
» تنهایی...
» عیدت مبارکه...
» نمی دانم...
» چهــــــ زیباستـــــــــ
» بیادتم
» شکلک زیبای دوستت دارم...
» SMSعاشقانه...
» غمگین دیدارم...
» تنگه تنگ...
» مرانگاه کن...
» چه زیباست...
» امشب که نهم برسر. قرآنِ تو را تا صبح، خواهم که به درگاهت . آشفته کنم مویم
» یه خبرمهم
» بین من وزمین
» اگه یباردیگه بدنیابیای دوست داری کدوم باشی؟
» وقتــی
» ....

Design By : WeblogBartar.com